Streeft uw zaak ook naar vooruitgang?

Herkent u deze zaken:

  • Er worden (te) veel zaken meermaals geregistreerd in verschillende systemen
  • Er is geen gestandaardiseerde manier van werken 
  • Het maken en opvragen van correcte rapportering duurt (te) lang
  • Het huidig systeem werkt niet (meer) zoals gewenst
  • Mensen onderweg kunnen nu moeilijk - op een veilige manier - snel informatie raadplegen


Wat als het anders kan? 

  • Medewerkers efficiënter laten (samen)werken.
  • Onmiddelijk toegang tot klant-en leveranciersinformatie.
  • Interne documenten en cijfers "anytime, anywhere".
  • Taken beter traceerbaar maken.
  • Geïntegereerde e-commerce module zonder dubbele input.
  • Vlotte verwerking van de vele prijswijzigingen in de sector.

Bent u klaar om uw bedrijf naar een hoger niveau te tillen? Onze gangmakers staan voor u klaar!


Ontdek de EDI-Connect van Nexmart!

EDI Connect van Nexmart optimaliseert uw EDI-bestelprocessen, wat leidt tot hogere productiviteit en ontlasting van interne resources. Door de koppeling met ProfitPlus ontstaat er zowel op de webshop, als in uw ERP een dataverrijking. Wat een groot gemak is voor u en uw klanten! bekijk de partnerpagina van Nexmart

 

Dataverrijken met EZ base!

Koppel uw ERP aan EZ Base en centraliseer al uw artikelinformatie in één database voor eenvoudig onderhoud en om altijd actuele informatie aan uw klanten te bieden. Deze integratie resulteert in significante tijds- en kostenbesparingen.


AUTOMATISEER ADMINISTRATIEVE PROCESSEN IN UW ONDERNEMING

Administratieve processen in uw organisatie kunnen volledig worden geautomatiseerd dankzij ProfitPlus Business Software. Overzichtelijk, helder, en het zorgt voor een betere financiële administratie, eerlijke en bruikbare analyses.

“Wij hebben de knoop doorgehakt om met ProfitPlus te gaan werken, hoofdzakelijk omdat het heel goed aanvoelde van bij de start, ze kennen hun product en denken met ons mee"
Leen De Kinder, zaakvoerder


Ontdek het verhaal van onze klant De Kinder

 

ERP VOOR ELK BEDRIJFSPROCES

ProfitPlus Business Software ondersteunt alle bedrijfsprocessen van verkoop en inkoop, relatie- en voorraadbeheer, maar ook logistiek en magazijnautomatisering. Menig tevreden gebruikers bewijzen dagelijks dat ProfitPlus aansluit bij de administratieve noden van een handelsbedrijf.

Elke groothandel kan aan de slag met onze ERP-software. Benieuwd welke modules we aanbieden in ons handelspakket?

  • Geïntegreerde e-commerce module: Wil je ook graag op de digitale trein springen? Kies er dan voor om je webshop te integreren in het ProfitPlus systeem. Dat betekent dat je een hogere graad hebt van automatische en klassieke koppelingen met e-commerce websites. De voordelen? Je hebt 1 partij als contactpunt, steeds een realtime voorraadinformatie, artikelinformatie en betalingsstatus, je hebt alle klant-, order- en facturatiegegevens meteen beschikbaar en er is een aanzienlijke kostenbesparing.
  • CRM: Beheer al je bedrijfsrelaties, lokaal en internationaal, op een uniforme manier. In het platform heb je steeds een overzicht van alle contactgegevens, voorkeuren en communicatie met prospecten, klanten en leveranciers. Ook de volledige geschiedenis, financiële status, mailverkeer, prijsafspraken en totale omzet van het boekjaar vind je terug in het dashboard.
  • Artikelen & calculatie: De artikelbestanden vormen de backbone van je organisatie. Dankzij ProfitPlus beheer je met een simpele klik al je handelsgoederen, grondstoffen, productie artikelen, diensten en zelfs boekhoud artikelen. Geen tijdsverlies meer tijdens de offerte calculaties, in ProfitPlus gaat alles automatisch.
  • Kassasysteem: Een barcode wordt automatisch aangemaakt op basis van het artikelnummer.
  • Werkvoorbereiding: Vanuit de artikelen worden alle relevante inkoop- en voorraadgegevens automatisch verwerkt.
  • Aankoop: ProfitPlus genereert automatisch de bestellingen die nodig zijn voor een order.
  • Stock (multi magazijn): Uw voorraad wordt eenvoudig geïnventariseerd, zonder papieren lijsten.
  • Facturatie: U weet perfect wat u nog moet en kan uitgeven, voorkomt schulden en kan leningen, investeringen van tevoren inplannen en steeds weergeven in een handig overzicht.
  • Nacalculatie: In ProfitPlus Business Software houdt u alle gepresteerde uren en gebruikte materialen nauwkeurig bij.
  • Documentenbeheer: Alle documenten worden beheerd en geklasseerd binnen het pakket.
  • Boekhouding: De boekhouding is volledig geïntegreerd in het aan- en verkoopgedeelte van de business software zodat de input van de gegevens automatisch verloopt.
  • ...

Ontdek hier alle functionaliteiten in detail



VRAAG NU UW GRATIS DEMOSESSIE

Ontdek hoe ProfitPlus dé gangmaker kan zijn voor uw onderneming? Wij komen graag bij u langs!

 

Boek een gratis demo sessie
of contacteer ons voor meer info